Avatar billede janvind Praktikant
06. december 2007 - 09:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fast overskrift på 2 og frem

Jeg har et meget langt regneark, som fungere fint med kun overskrift øverst sålænge den er på computeren (idet jeg bruger frys-funktionen).
Men når regnearket printes ud er det lidt ærgeligt at der ikke er en fast overskrift på skemaet øverst på side 2 og frem.

Jeg har set at det kan gøres, men ved ikke hvordan.
06. december 2007 - 09:22 #1
Filer->Sideopsætning, fanen ark
I feltet 'Gentag rækker øverst' indtastes de rækker, der skal gentages: f.eks. 1:2
Avatar billede janvind Praktikant
06. december 2007 - 09:42 #2
Jeg bruger excel 2007 og der er ikke noget der hedder filer men kun et rundt symbol.
Og deri er der ikke nogen sideopsætning.
06. december 2007 - 10:05 #3
Sidelayout->Udskriftstitler