Avatar billede ladekarl Nybegynder
06. december 2007 - 13:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lav gentagelse i Powerpoint

Hej Eksperter.

Jeg har brug for lidt hurtig hjælp. Der er skolefest på skolen i aften, og jeg har lavet et powerpoint show, der skal køre kontinuerligt. Der er kun 3 dias og efter sidste dias skulle første dias gerne begynde igen osv i al evighed (næsten)

Håber på et hurtigt svar.
Tak.
06. december 2007 - 13:49 #1
Diasshow->Indstil diasshow...
Marker feltet 'Gentag indtil Esc'
06. december 2007 - 13:52 #2
Det forudsætter at du har sat tid på de enkelte dias. Kan vælges under Diasshow->Diasovergange
06. december 2007 - 23:12 #3
Håber på et hurtigt svar.????????