Avatar billede peder77 Nybegynder
10. december 2007 - 15:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Placer siden på midten

Hej CSS eksperter.

Jeg har en side som skal ligge i midten af browservinduet, uanset browser vinduets størrelse.
Jeg har fået centreret width, men mangler height.
Jeg har dette i css:

* {
    margin: 0px;
    padding: 0px;
}

#wrapper {
    position:relative;
    width:800px;
    margin: 0 auto;
    text-align:left;
    height:100%;
    }

#clear {
    clear:both;
    }

Er der en som kan hjælpe mig.
Med venlig hilsen
Peter
Avatar billede keysersoze Guru
10. december 2007 - 18:13 #1
Avatar billede peder77 Nybegynder
15. februar 2008 - 08:22 #2
jeg lukker her.
Avatar billede keysersoze Guru
15. februar 2008 - 09:45 #3
erhm - tak for hjælpen?
Avatar billede snowball Novice
15. februar 2008 - 22:43 #4
peder77: Forklar venligst hvorfor du selv tager pointene her? Så vidt jeg kan se, så har du fået besvaret dit spørgsmål.

At keysersoze ikke lavede sit indlæg som et svar, er ikke gyldig årsag til selv at tage pointene. At der er gået lang tid fra indlægget og til at du vender tilbage til spørgsmålet, er heller ikke en gyldig årsag til at tage pointene retur.

Snowball / Admin
Avatar billede snowball Novice
18. marts 2008 - 21:53 #5
peder77 er blevet deaktiveret da han gentagne gange har ignoreret vores beskeder vedr. dette spørgsmål.

Snowball / Admin