Avatar billede torstein Novice
13. december 2007 - 20:10 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

PC højttalere til mit TV.

Hjælp kære eksperter,

jeg har et Sharp LC-32RD1E LCD fjernsyn, hvor jeg ikke er helt tilfreds med lyden.

Tvet sidder på væggen, og er monteret på en drejearm, så fjernsynet hives skråt ud fra væggen når der skal ses TV.

Jeg er blevet påduttet at jeg ikke får store grimme højttalere stående i stuen, hvilket jeg delvist er enig med min bedre havldel om. Derfor skal jeg have noget, som intet fylder, men som stadig giver en OK lyd.

En subwoofer gemmes bag sofaen.

Hvad er hemmeligheden bag en satellit højttaler, den er vel ikke uden en ledning til lyden?

Jeg har kigget på nedenstående:

Creatives I-Trigue serie 3000+

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?Bedom=true&ID=159512

Og hvad med Logitech

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=100095

Gode råd modtages med kyshånd.
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2007 - 21:33 #1
Jeg havde samme problem som dig (mit fjernsyn er dog et Samsung).
I denne uge har Aldi et tilbud på højtaler til både PC og TV

http://mail.google.com/mail/?tab=wm
til 179.00

Jeg købte det i går og er godt tilfreds med lyden.

I Aldi har du den mulighed at du kan tilbagelevere uden tab, så jeg tog chancen, de kunne jo altid bruges til en af PC'erne.
Avatar billede justrace Novice
14. december 2007 - 01:23 #2
Avatar billede drgonzo Praktikant
14. december 2007 - 07:45 #3
Har selv logitech Z2300 og de spiller bare MAX. THX godkendelsen kan virkeligt høres under film afspilning. Dem kan jeg kun anbefale. Du skal dog lige rode lidt med lydindstillingerne da default settings godt kan være lidt "bassede". Til musik er de også suveræne

Logitech laver også en surround udgave af sættet, med trådløse baghøjtalere og fjernbetjening
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=150518
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2007 - 09:29 #4
Jaeeee.. hvad var det dog for et villedende link jeg havde fået indsat, det undskylder jeg...
Avatar billede drgonzo Praktikant
14. december 2007 - 12:56 #5
ja det google mail link forvirrede lidt he he :)

Men ordentlig lyd til TV/film mm får du bestemt ikke for 179.00kr i Aldi.
Avatar billede drgonzo Praktikant
28. december 2007 - 13:24 #6
Hallo, hvad med noget respons??
Avatar billede torstein Novice
29. december 2007 - 11:44 #7
Og en god omgangstone, tak.

Det har lige været jul, og arbejdet hænger en op over hovedet, så jeg har ikke fået købt nogle højttalere endnu.

Men hvis du higer efter point, så smid et svar i stedet for en kommentar.

Venligst Torstein
Avatar billede justrace Novice
29. december 2007 - 12:16 #8
Øh, der er da hvistnok lige en der er lettere overbebyrdet eller hva'? Julekuller.....<;)

Du stiller et spm. den 13., så er det vel i orden at spørge hvordan det går, sådan ca. 2 uger senere uden et eneste kuk fra dig. Der er vel ikke nogen der har bedt dig springe kassekøen over eller lign., men bare bedt om lidt respons på de kommentarer der er kommet.
Avatar billede drgonzo Praktikant
29. december 2007 - 12:21 #9
det er såmænd god omgangs tone.. Har bare gennemgået de 873 åbne spm jeg deltager i og bedt folk om lidt respons, det er pænt træls at have så meget stående åbent fordi folk ikke lige kan bruge 2 min på at smide noget respons..

Jeg er da ked af mit indlæg virkede som dårlig omgangs tone, det var bestemt ikke ment sådan. Alle kan jo have rigeligt at se til, men det havde ikke taget 2 min lige at skrive det i et indlæg.. "har travlt i december, vender tilbage snarest muligt"

Point er ligegyldige, har rigeligt. Det er bare rart med lidt respons fra dem man prøver at hjælpe..

Vi tager den bare når du får tid.. Godt nytår :)
Avatar billede justrace Novice
29. december 2007 - 12:30 #10
>drgonzo: Ja du kan vel lige klare dig året ud.he he. <;-)>>
Avatar billede drgonzo Praktikant
29. december 2007 - 12:43 #11
Jeg tror lige jeg overlever, ellers er min makker Jose Quervo på besøg i disse dage, han skal nok hjælpe he he ;)
Avatar billede justrace Novice
29. december 2007 - 13:03 #12
Så i har lige tænkt jer at gå experten igennem og svare/samle point?

Kunne i så ikke tænke jer at starte her: http://www.eksperten.dk/spm/812188
Avatar billede torstein Novice
28. juli 2008 - 09:38 #13
?