Avatar billede madshammer Nybegynder
20. december 2007 - 08:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bliver MSN en betalings-service?

Hej,

Jeg har idag fået en e-mail om at MSN bliver en betalings-service.
Jeg er normalt ikke den paranoide type, men e-mailen er understøttet af en side på BBC NEWS. Er der nogen der har noget inside-viden, eller nogle kvalificerede gæt på om dette er et hoax, eller en sand historie?

E-mail:
------------------------------------------------
Hej

Dette er Andy og John, MSN: planleggerne. Beklager forstyrrelsen, men vi
holder på at lukke msn. Dette på grund af at altfor mange uforstående
mennesker tar ibruk alle vores navne (en person lager flere forskjellige
brukere-navne), vi har kun 578 forskjellige navn igjen. Har du
lyst til at lukke msn, IKKE SEND DETTE VIDERE. Har du lyst til at beholde msn,
SEND DENNE MAILEN TIL ALLE DU HAR på adresselisten. Dette er ikke fup.
Vi stenger brukeren. Send videre takk. DU SOM IKKE SENDER DENNE MAILEN
VIDERE, BRUKEREN DIN VIL BLI lukket OG DU BLIR NØDT TIL Å BETALE £10.00
FOR VIDERE BRUK. SEND TIL ALLE PERSONER DU HAR LAGT TIL. NÅ VET DU HVA DU SKAL
GJØRE.
IKKE TA PÅ VIDERESEND eller SVAR. KOPIER HELE MAILEN. GÅ TILBAKE TIL>INBOX
OG KLIKK NY OG LEGG TIL. TAKK FOR OPPMERKSOMHETEN.

Hei alle sammen. Jeg sender normalt ikke sådan mails som dette videre, men
jeg har tjekket på internettet og det er sandt. Fra og med 1.11 må vi betale
for at bruge MSN og mail helt til vi sender denne til mindst 18 av personene
vi har lagt til. Gå selv og se på
adressen: http://news.bbc.co.uk/1/hi/business/1189119.stm. Når du har sendt
denne til minst 18 personer blir msn mannen din blå. Tryk ikke på
videresend, for det er ofte folk ikke bryder sig om det.
Tak for opmærksomheden.
------------------------------------------------------

Jeg ved ikke om det er et decideret point-spørgsmål, men nu har jeg sat den til 30 indtil videre.

Mvh.
Mads Hammer
Avatar billede madshammer Nybegynder
20. december 2007 - 08:32 #1
Hmmmm... nu har jeg (nær)læst lidt på BBC, og er det en helt fejlfortolkning, når jeg tyder at det kun er MSNs internetside der vil blive betalings-site?

mvh.
madshammer
Avatar billede madshammer Nybegynder
20. december 2007 - 08:38 #2
Aaargh, flovt! Nyheden er 6 år gammel!

Skod, beklager!

-mads
Avatar billede nva Praktikant
20. december 2007 - 15:44 #3
Det er en gammel hoax. http://www.hoax-slayer.com/
Avatar billede styler.dk Nybegynder
20. februar 2008 - 23:42 #4
haha,
okay .. sjovt at se den mail man har fået fra mange mennesker med en @hotmail.com mail adresse.. og sjovt nok så står mailen på norsk, og ikke på dansk, selvom jeg har dansk messenger :) men det ligger folk ikke mærke til :)