20. december 2007 - 15:17Der er
5 kommentarer og 1 løsning
Vedhæfte fil i Outlook 2007
Jeg prøver at vedhæfte en .zip fil til en mail i Outlook 2007, men hver gang jeg trykker på send så får jeg at vide at filen ikke findes. Filen vises godt nok i linien med vedhæftninger. Hvis jeg så åbner Explorer og finder filen, højreklikker på den og vælger at sende den til postmodtager, så er der ingen problemer.
Er der en forklaring eller skal jeg have fat i en der kan banke Bill i hovedet med en pind :-)
Muligvis skal du sætte outlook op til at sende disse filtyper når du gør det fra Outlook direkte, min den kommer og advarer mig om at modtageren muligvis ikke kan se den. Alså sikkerhed i begge ender. Men filen kommer med da de ZIP filer jeg sender er til en Mailgruppe og jeg står selv som modtager på den dog på en anden PC
Jeg synes bare det lyder mærkeligt at den siger at filen ikke findes. Der burde jo komme en eller anden sikkerhedsadvarsel hvis det var det der var galt synes jeg.
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.