Avatar billede zakk Nybegynder
28. december 2007 - 16:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Outlook på 2 computere

Goddag..

jeg har haft oprettet outlook mail adr. på min stationære i længere tid.. nu har jeg så fået en bærbar og vi gerne ha samme Email adr på hver computer. Mit brugernavn og Password til mailkonto er imidlertid forsvundet..l hva gør jeg nu ? kan jeg eksportere outlook til min bærbar uden brugernavn og password..

ps skal siges jeg har haft kontaktet Tdc .. men de vidste intet ? sjovt nok .. på forhand tak
Avatar billede be_nice Juniormester
28. december 2007 - 16:47 #1
Hvis du har din mailkonto hos TDC, kan de selvfølgelig hjælpe dig - se mere her: http://tdc.dk/publish.php?id=7885.
Med hensyn til samme mailadresse på 2 PC'ere, så er dette også muligt - men du skal være opmærksom på at de mails der så hentes og sendes fra den ene PC ikke gemmes på den anden (og omvendt) Du kan selvfølgelig eksportere mail mellem dine PC'er, men det bliver du nok træt af i længden.
/Be_Nice
Avatar billede vejmand Juniormester
28. december 2007 - 17:06 #2
Du har oprettet spørgsmålet i Outlook Express kategorien. Hvis det er Outlook Express, kan du eksportere din konto til en fil, som du efterfølgende importerer på din bærbare.

Åbn Outlook Express -> Funktioner -> Konti -> Post -> Markér din konto -> Eksporter

Overfør filen til en CD eller diskette, læg den ind på din bærbare.

Åbn Outlook Express -> Funktioner -> Konti -> Post -> importer
Avatar billede vejmand Juniormester
28. december 2007 - 17:11 #3
Du kan også opsætte den ene af computerne til ikke at slette din post på serveren, så kan du hente dine meddelser på begge computere. Det forudsætter så at du altid først åbner Outlook Express på den computer som som ikke sletter fra serveren.

Åbn Outlook Express -> Funktioner -> Konti -> Post -> Markér din konto -> Egenskaber -> Avanceret -> Flueben i "Gem en kopi af meddelser på serveren"
Avatar billede vejmand Juniormester
28. december 2007 - 17:45 #4
zakk >> Er der nogen speciel grund til du ikke lukker dine spørgsmål?
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=zakk&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
Avatar billede be_nice Juniormester
29. december 2007 - 13:14 #5
Tja, vi skal nok ikke forvente at få et svar med den profil!
Mon det var en idé at få en ekstra statusbar under hver brugerprofil, der indikerer hvor mange % af en brugers spørgsmål der faktisk lukkes igen?
/Be_Nice