Avatar billede nordania Praktikant
28. december 2007 - 16:41 Der er 7 kommentarer

Sony dvd recorder RDR-HXD870

Jeg har lige fået denne optager, men kan ikke finde ud af opsætningen.
Der er 3 tilslutningsmuligheder, alt efter hvilke udsendelser jeg modtager.

Digitale terrestriske udsendelser
Satelit, kabel
Jordbaseret

Vi har tdc kabeltv, så har prøvet at tilslutte efter den mulighed, men vores tv kan ikke finde maskinen.

Nogen der kender denne optager, eller bare ved noget om tilslutningen.
Avatar billede reinelt Nybegynder
28. december 2007 - 17:42 #1
http://pdf.crse.com/manuals/2887135811.pdf fejlfindingside jeg ved ikke om du
har kikket der.
Avatar billede reinelt Nybegynder
28. december 2007 - 17:45 #2
puha glem den henvisning
Avatar billede reinelt Nybegynder
28. december 2007 - 17:59 #3
har været på kabeltvs hjemmeside www.yousee.dk uden resultat.
søgt på nette og fandt dette måske du kan bruge det http://www.gss.dk/files/%5Cdownload%5C2006-01-10_WEB_Hauppauge_brochure.pdf
Avatar billede nordania Praktikant
28. december 2007 - 18:02 #4
ja, okay kan godt se at det drejer sig om en videooptager...
Avatar billede reinelt Nybegynder
28. december 2007 - 19:14 #5
jeg hopper fra håber en anden kommer forbi
Avatar billede fuglen1 Novice
29. december 2007 - 21:19 #6
Du skal vælge analog modtagelse, altså antennesikket til højre hvor der står analog
Har selv købt samme optager.

Når du har yousee kan du ikke bruge den digital tuner til noget som helt, da yousee sender dvb-c.
Skal du bruge den digitale tuner skal du sætte en uhf antenne op, dette kan gøres med en strikkepind og en stueantenne afhænge af dine modtage forhold i forhold til senderen

Ellers en selector og tilslutte den scart indgangen på optageren
Avatar billede nordania Praktikant
31. december 2007 - 10:00 #7
okay mange tak for svar