Avatar billede troldkvinde Nybegynder
08. januar 2008 - 20:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Forwarding af porte

Hej..
Jeg er blevet lidt rusten hvad dette angår, og dette kan vise sig at være den hurtigste løsning :).
Problemet er jeg skal ha forwardet en port fra mit modem til min router og så videre til en pc.

Mit modem tildeler min router en 10.0.0.x adresse, og min router 192.xx.xx.xx til de pcere der nu er på netværket.

Jeg forwarder så en port fra mit modem til 10.0.0.x adressen som min router har, og videre fra routeren til den pc der bruger porten(192.xx.xx.xx).

Zyxel 2602R-61, modem
Linsys WRTG54GL, router

Jeg skulle mene det er den rigtige måde at gøre det på, men det virker ikke :)
Avatar billede smartebenny Nybegynder
08. januar 2008 - 21:39 #1
Uden at vide det, men tror du har CyberCity og at din Zycel også er en router.
Derfor skal der åbnes porte i begge routere.
Avatar billede troldkvinde Nybegynder
08. januar 2008 - 21:43 #2
De er åbne i begge routere, har åbnet porten i Zyxel routeren og forwardet den til den ipadresse Linksys routeren får af Zyxel routeren, og åbnet den i Linksys og forwardet den til pc.
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2008 - 06:03 #3
Avatar billede troldkvinde Nybegynder
05. marts 2008 - 16:22 #4
luk