Avatar billede nornberg Nybegynder
10. januar 2008 - 19:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Nogen der kan lave et logo?

Harjsa Herinde,

Min kæreste har sit eget firma, hvor de importerer Islandske heste og sælger dem videre.

På deres fakturaer synes vi lidt der mangler et lille sort/hvid logo.

Derfor tænkte jeg det måske kunne være der var nogle herinde som kunne finde ud af dette :)

Det skal være et sort/hvid logo, som gerne må illustrere en islandsk hest på en eller anden måde.

Håber der er en der kan lidt trix :)
Avatar billede Frederik Nybegynder
12. januar 2008 - 17:55 #1
Hej.

Jeg er ikke selv en haj til det med billedredigering.

Men se det her link:

www.p-aalb.dk

Der kan du få et billigt logo. Kontakt dem, og få en løsning.

- Frederik
Avatar billede Frederik Nybegynder
14. januar 2008 - 08:51 #2
Fundet ud af noget?
Avatar billede nornberg Nybegynder
19. januar 2008 - 10:52 #3
Kan kun afvise dit svar. "shoppen" er ikke engang åben endnu, og som der står på siden, så mangler han erfaring når det angår erhverv.
Avatar billede nornberg Nybegynder
23. november 2008 - 19:14 #4
nnn