Avatar billede armena Nybegynder
12. januar 2008 - 12:13 Der er 4 kommentarer

Modtage alle email i two forskellige emails

Hey
Mit dansk er ikke saa godt.. haaber at i kan hjaelpe mig paa engelsk.

How would it be possible to receive all the emails on your email account at another email?
In other words, if somebody sent me and email to name@name.com, how could I have that email automatically sent to another email, so that two people receive the same email?

Thanks!
Avatar billede michael_stim Ekspert
12. januar 2008 - 12:45 #1
Det er bare at lægge kontoen ind på begge computere og sæt dem til at lægge en kopi på serveren til man fx sletter dem.
Avatar billede michael_stim Ekspert
12. januar 2008 - 12:50 #2
Jeg tror man gør det når man sætter kontoen op, og så under flere indstillinger og avanceret. Der får du muligheden for at lægge en kopi på serveren et antal dage eller til de bliver fjernet.
Avatar billede leif Seniormester
12. januar 2008 - 14:05 #3
Depending on what mailservice you are using, there can be a option to forward the email but leave a localcopy on the mailserver.

Can you come with some more specific about what mailservice you are using ? Maybe domain name on the mail ?
Avatar billede leif Seniormester
24. februar 2008 - 17:15 #4
Need more help ?