Avatar billede aspbuilder Nybegynder
14. januar 2008 - 16:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Freelancer søger opgaver

Jeg søger opgaver indenfor programmering, design/grafik. Enten timebasis eller fast pris. Små og store opgaver kommer jeg gerne med et bud på. Er billig, og afleverer altid et færdigt produkt.
Til daglig er jeg webtekniker hos et større dansk mediehus.

Kompetencer:

ASP
MySQL
SQL
Access
Excel
CSS
XML/RSS
HTML
JavaScript
Photoshop (webgrafik, visitkort, indbydelser, fotomanipulation)

Har du opgaver som kan klares over internettet/tlf, så kontakt mig på per@p3r.dk med mere information, så kommer jeg gerne med et bud.

MVH. Per Hermansen
Avatar billede keysersoze Guru
14. januar 2008 - 17:42 #1
Regler for brug af Eksperten.dk
Det er ikke tilladt at:
  spørge efter eller poste indlæg, der omhandler/indeholder:
    køb/salg af varer og tjenesteydelser

?
Avatar billede aspbuilder Nybegynder
14. januar 2008 - 18:00 #2
sorry