Avatar billede boie Novice
14. januar 2008 - 18:30 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Forskel på cd-r og cd+r samt dvd-r og dvd+r

Hej!

Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad forskellen er på CD-r og CD+R ? det samme gælder DVD'erne. Hvad skal man købe? Min brænder kan brænde ALT! Lige ledes hvor mange gange kan man brænder på ev DVD RW? Kan den slettes næsten uendeligt til den er slidt eller?
Håber nogen kan hjælpe med en forklaring, og tjene nogle point.
14. januar 2008 - 20:27 #1
http://www.gromit.dk/dvd/index.asp (Ved dog ikke hvor opdateret der er ?)
Avatar billede norbert_ Nybegynder
14. januar 2008 - 22:47 #2
Yes, gromit burde fortælle dig det, du ønsker. Hvis du vil vide mere grundlæggende, så læs her:
http://www.dvddemystified.com/dvdfaq.html
http://www.webopedia.com/DidYouKnow/Hardware_Software/2003/DVDFormatsExplained.asp
Avatar billede boie Novice
14. januar 2008 - 22:56 #3
Det er simpelthen kanon! Så vil det sige jeg skal købe cd-r og dvd-r eller cd-rw eller dvd-rw så vidt jeg kan læse mig til right?

Smid et svar Karise!!!
14. januar 2008 - 23:19 #4
Ping...
(Det var et [svar]...)

Læg selv et [svar] og la ' os alle dele... 200P er for meget for dette...

(Bare lidt fra min linksamling...)
Avatar billede norbert_ Nybegynder
14. januar 2008 - 23:20 #5
Jeg hopper fra. Mit var kun ment som supplement til larry :-)
Avatar billede boie Novice
14. januar 2008 - 23:25 #6
jo jo men 200 point for at have opklaret min forvirring er velfortjent:-)
15. januar 2008 - 00:01 #7
Takker...