Avatar billede settler Juniormester
14. januar 2008 - 19:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Køb af bærbar

Hej,

Har kigget lidt i de foregående omkring dette, men ikke helt lig det jeg søger

Jeg er på udgik efter en computer til at føre golfsving over på. Dette er et filmklip på ca 20 sek, måske vil der blive kørt 5 min over nogle gang og klippet lidt i det efterfølgende.

Det er ikke noget jeg regner med kræver den store ydeevne fra processoren, men ved ikke helt vildt meget om det.

Vil gerne have en god bærbar, men samtidigt til 5000-6000. Med god mener jeg en der er stabil. Den skal ikke køre spil eller lignende.

Vil gerne have nogenlunde HD plads, og 2 gb ram.

Hvilke muligheder har jeg, har kigget på disse mærker.

IBM, Acer, Asus og LG. Har tidligere haft et godt øje til Asus, men det var 10 år siden da jeg selv sad og samlede computere.

På forhånd tak
Avatar billede haverslev Novice
14. januar 2008 - 20:19 #2
Asus, dog næsten identisk med den i første link (ASUS F5Vl AP012C)
Denne har Producentens varenr.: F5VL-AP011C:
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=340782&view=detailed#ProductTabs
Avatar billede settler Juniormester
14. januar 2008 - 21:24 #3
Syntes de ser meget gode ud. Den sidste passer også meget godt i hvad jeg godt kunne tænke mig at give
Avatar billede haverslev Novice
14. januar 2008 - 21:40 #4
Ja jeg blev selv lidt overrasket over at den var så meget billigere end den anden Asus
jeg linkede til - Fin maskine :-)
Avatar billede haverslev Novice
14. marts 2008 - 20:00 #5
Avatar billede settler Juniormester
18. marts 2008 - 21:10 #6
sorry. her point.

Kan man ikke få en reminder om man har åbne spørgsmål?
Avatar billede haverslev Novice
18. marts 2008 - 21:15 #7
Nej, der er desværre ikke en reminder om åbne spørgsmål.
Det er dog et emne som har være diskuteret tit herinde - men der er ikke noget konkret
med dette, selom der kommer en ny version af Eksperten (snart) ;-)