Avatar billede eitka Nybegynder
18. januar 2008 - 15:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fejl mellem flash og internet browser

Jeg har et problem når jeg sidder i og bruger et flashprogram. Jeg får den klassiske meddelelse om at "Internet Explorer har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager ulejligheden."
Fejlen vises som flash9e.ocx altså at der er opstået et problem mellem flash og browseren. Det der undre mig er at det sker både i Internet Explorer og FireFox.

Det andet der undre mig er at det kun lader til at ske på nye computere. Så for mig tyder det på at der er noget nyt software der ikke kan arbejde sammen. Jeg får fejlen ens på 3 forskellige helt nye computere 2 med XP og 1 med Vista.

Nogen der har en idé om hvad det kan være?
se også: http://www.adobe.com/cfusion/webforums/forum/messageview.cfm?forumid=44&catid=184&threadid=1225746&enterthread=y
Avatar billede eitka Nybegynder
19. februar 2008 - 16:19 #1
Avatar billede insideout Nybegynder
23. juli 2008 - 11:55 #2
Brug gratis browser Avant Browser, den lukker ikke ned ved brug af woo.

http://www.avantbrowser.com/
Avatar billede eitka Nybegynder
10. april 2012 - 11:04 #3
Lukket