Avatar billede hadro Novice
24. januar 2008 - 12:23 Der er 2 kommentarer

Html-css

Hej,

Jeg har lige et spørgsmål omkring side opsætning. Er igang med en typo3 side, som baserer på html-CSS. Nederst på siden er selve menu´en, hvordan kan jeg få den
til at blive der. Det jeg mener er, at hvis jeg går ind og kigger på indhold osv på siden, så flytter bundlinien op og ned alt efter hvor meget tekst billeder der er.

Så hvordan kan jeg "fryse" menu linien fast i bunden af skærmen, så den ligger der uanset hvor meget indhold osv der er på siden

Nogle der kan give nogle hints til hvilke kommando der er nødvendig
Avatar billede enees Nybegynder
09. februar 2008 - 13:10 #1
prøv at bruge min-height på din indhold tabel/div .. hvis du bruger tabeller vil jeg anbefale divs istedet?
Avatar billede hadro Novice
22. marts 2012 - 08:51 #2
ok