Avatar billede cybermike Nybegynder
25. januar 2008 - 23:42 Der er 1 kommentar

Nordjysk webgrafiker søges

Jeg søger af to omgange en Nordjysk webgrafiker, dels har vi et stor stilet projekt hvor vi pt. er en masse frivillige(20 stks pt) og vi mangler en eller to som vil lægge et par timer til at hjælpe med lidt grafisk til et stort prestige projekt :)

Dernæst er vi interesseret i at få kontakt til nogle freelancere, studerende eller lign. som kunne være interesseret i nogle små opgaver fra et etableret firma. Vores sædvanlige grafiker der desvære gået hen og blevet så populær at han sjældent har tid mere :)

Hiv fat i mig på mail@mc-solutions.dk hvis det har interesse.

Point til dig hvis du på en eller anden måde hjælper mig med at få kontakt med en :)
Avatar billede computerlab Nybegynder
29. oktober 2008 - 20:50 #1
Københavner her, så mig kan du jo nok ikke bruge?