Avatar billede kiwankow Nybegynder
28. januar 2008 - 18:12 Der er 1 løsning

Hjælp til outlook

Hej allesammen.

Er det muligt på nogen som helst måde at tjekke hvem der har modtaget en email hvis man har sendt den f.eks. 7-8 personer.
Altså kan man se om den er nået frem til alle..???

har sendt mailen i outlook
Avatar billede simonia Nybegynder
28. januar 2008 - 19:19 #1
Hejsa. Hvis du vil se om dine mails når frem, skal du sætte modtager"accept" på, så når din modtager får sin mail, gør at han skal klikke på ja eller nej, når der popper en boks op med mailen med teksten:
Kiwankow har bedt om en kvittering for modtagelse, vil du sende en kvittering?