Avatar billede lovschal Nybegynder
01. februar 2008 - 00:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan Cybercity udstyr skiftes?

Hej

Jeg har cybercity solo bredbånd med telefoni og er godt trædt af at jeg skal ha' to routere i røven af hinanden. Så jeg tænkte på om det var muligt at fjerne cybercitys router/modem (de er jo sammenbygget) og så sætte et speedstream modem på og så klare telefonien med ex. en linksys ata adapter.

For jeg vil gøre næsten hvad som helst for at sippe af med den router, dog med undtagelse af at skifte udbyder!

Håber der er nogen der ved om det kan lade sig gøre eller har idéer til hvordan det ellers kan løses!

MVH

Lovschal
Avatar billede max_hudibras Nybegynder
01. februar 2008 - 02:41 #1
Spørg dem, du kan sagtens få udleveret alt til opsætning. Men de skønner at sikkerheden nedbringes, er de nok ikke vilde med det!
Avatar billede bdf Mester
01. februar 2008 - 06:25 #2
Yes, bare routeren understøtter ADSL2 ;)  har nemlig selv skiftet det Zyxel lort ud :P
Avatar billede lovschal Nybegynder
01. februar 2008 - 08:26 #3
men det jeg gerne vil sætte på er et af de hvide speedstream modemmer (dem som tdc bruger) og så sætte min Zywall 35 på derefter. Kan jeg det?

bdf - > har du telefoni fra cybercity? hvis ja hvordan har du fået det til at køre?
Avatar billede bdf Mester
01. februar 2008 - 12:17 #4
Tror jeg ikke du kan, du skal have en router som understøtter ADSL2 og har ikke telefoni i mit abb så der kan jeg ikke hjælpe :)
Avatar billede jc_d-link Praktikant
01. februar 2008 - 18:53 #5
Det kan naturligvis sagtens lade sig göre.

Du skal bare have alle settings som skal sättes ind i det nye udstyr.
Og - så har vi problemet.