Avatar billede sholm Nybegynder
13. februar 2008 - 14:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Focus i textbox - igen

Fortsættelse af: http://www.eksperten.dk/spm/818597

Løsningen som jokkejensen kom med fungerer fint - pånær når min iframe på siden får focus.

Når man klikker i iframen, f.eks. når man vil scrolle i et pdf-dokument i den eller andet så får min textbox ikke focus før jeg igen klikker et sted på siden udenfor iframen...

Nogle ideer til hvordan jeg kan beholde focus i min textbox? Altså focus må gerne forlade boksen når brugeren f.eks. klikker på en knap eller sådan noget, men den skal så tilbage igen når siden reloades.
Avatar billede w13 Novice
13. februar 2008 - 16:49 #1
Det lyder som om, du sætter fokus ved onload. Og det burde da kunne gøre det? Vis evt. koden for dette.

Ellers må du også sætte IFramet til at sætte fokus i tekstboksen.
Avatar billede sholm Nybegynder
15. februar 2008 - 10:02 #2
Jeg satte en onfocus på iframen og det lader til at virke.

Tak for ideen, det havde jeg ikke overvejet :)
Avatar billede w13 Novice
15. februar 2008 - 10:04 #3
Okidoke. =) Skal vi dele?
Avatar billede sholm Nybegynder
15. februar 2008 - 10:39 #4
Du får bare dem alle :)