Avatar billede ahara Nybegynder
14. februar 2008 - 20:15 Der er 3 kommentarer

Listbox med highlight af rows ved mouseover

Hej

Er der nogen der ved hvordan man laver en highlight af rækker ved mouseover på en listbox?

Tak
Avatar billede powerpunk Nybegynder
15. februar 2008 - 09:02 #1
ASP.NET eller Windows Forms?
Avatar billede ahara Nybegynder
15. februar 2008 - 15:32 #2
Windows Forms
Avatar billede powerpunk Nybegynder
18. februar 2008 - 08:17 #3
Prøv at kigge lidt på ListView i stedet, i så fald...

Der er så vidt jeg ved ikke de store muligheder for at formattere indholdet af ListBox'e i WinForms. (Hvis man altså ikke vil ud i at lave sin egen nedarvede ListBox control...)

ListView kan bringes til at opføre sig tilnærmelsesvis som en ListBox, ved at stille lidt på nogle forskellige properties - og den har en ItemMouseHover event, som fyrer når musen passerer over et element.