Avatar billede wochner Novice
15. februar 2008 - 14:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjælp til at få skriverbordet over på tv'et

hej allesammen
sidder her med et lille problem.
jeg vil gerne have vist mit skrivebord fra computeren på fjernsynet og har aldrig prøvet det før
jeg har tilsluttet computer og tv med sådan et 4 pin s-video stik og været inde i egenskaber for skærm... når jeg så vælger den sekundære skærm og udvid skrivebordet så springer den bare tilbage igen :S

mit grafikkort er et ati x1600
Avatar billede wochner Novice
15. februar 2008 - 14:50 #1
det er som om at den ikke rigtig kan finde ud af at der er et tv sat til.
Avatar billede dooleys Nybegynder
15. februar 2008 - 16:27 #2
hvis vi nu antager at du har sat stikket rigtigt til. så højre klikker du på skrivebordet og vælger egenskaber. efter vælger du fane bladet indstillinger og trykker på avanceret, og en ny menu kommer frem. så skulle der gerne være et fane blad der hedder noget med ati, eller noget andet som vi kan kalde dit grafik kort. her efter skal der være en lang række indstillings muligheder til dit grafikkort, og bl.a. et hvor du kan stille dit gfx kort til at vise clone single eller dual view. du vælger med fordel clone og sætter dit fjernsyn som den primære. hvis du ikke kan finde disse muligheder, har du højst sandsynligt ikke sat stikket rigtigt til.