Avatar billede bennyLava Nybegynder
15. februar 2008 - 18:41 Der er 1 kommentar

Problemer med hp bærbar

hey folkens, jeg har det problem med min hp bærbar at jeg ikke kan tænde den fra min tænd/sluk knap, men derimod bliver nødt til at klikke på dvd knappen også starte windows op derfra. Tænd/sluk knappen lyser når jeg starter windows op. Desuden kommer der ikke bip lyde når jeg klikker på play rewind osv knapperne, men de virker fint. Nogen der har en idé om hvad der kan være sket, og hvad jeg kan gøre? På forhånd tak, Robin
Avatar billede madshammer Nybegynder
15. februar 2008 - 23:17 #1
HP Support
mandag-fredag ml. 08:30-18:00

Det vil gå 80x hurtigere.

Hvis du er ny/nervøs for at virke dum så ring alligevel, de har næsten med garanti snakket med folk er værre end dig...

mvh.
madshammer