Avatar billede wilde Nybegynder
17. februar 2008 - 11:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvilken VWware?

(Håber dette er den rigtige kategori. Ved ikke hvorfor der står server ved styresystemer?)

Er der en der kan hjælpe med at finde den rigtige løsning (Et direkte link) hvis jeg vil køre windows virtuelt i min Ubuntu 7.10?

Jeg skal bare være sikker på at jeg får hentet/købt den rigtige.
Syntes deres side er lidt uoverskuelig.
Det drejer sig om Ubuntu 7.10 som host og xp eller Vista som guest.
Begge skal være 32 bit, men hvis man også kan få en version der kan klare både 32 bit og 64 bit så er det helt ok.

P.s. er paralels bedre end VMware?

Dist: Ubuntu 7.10
Avatar billede strych9 Praktikant
17. februar 2008 - 12:04 #1
Avatar billede amews_aj Nybegynder
17. februar 2008 - 12:25 #2
Paralels er kun til at køre windows på mac, så vidt jeg har forstået det.
Avatar billede wilde Nybegynder
17. februar 2008 - 15:30 #3
Tak for link og hjælpe. Jeg så bare at ubuntu sælger Paralels.. så det må da også virke til det..
Avatar billede wilde Nybegynder
17. februar 2008 - 19:58 #4
SMidt et svar  strych9.
Tak for hjælpen til jer begge.
Avatar billede strych9 Praktikant
17. februar 2008 - 20:25 #5
glad for at det lykkedes
Avatar billede wilde Nybegynder
18. februar 2008 - 02:21 #6
Det endte dog med at jeg valgte virtualbox som er et gratis program i Ubuntu 7.10
Det koerer helt fint.
Avatar billede wraithbone Nybegynder
16. maj 2008 - 13:00 #7
VMware Server 1.05 og 2.0 beta er også gratis :)