Avatar billede fiscal Nybegynder
22. februar 2008 - 14:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Login til CMS system

Hej allesammen

Jeg har et problem med login til CMS systemet på min hjemmeside. Jeg har ikke haft nogen problemer på andre computere jeg har prøvet at logge ind på, men på min nye bærbare computer kan jeg simpelthen ikke logge ind, selv det samme netværksindstillinger på computeren, som på de andre.

Når jeg prøver at logge ind, siger den :

"Log-ind mislykkedes. Dette domæne er ikke licenseret til brug med CMS systemet."

Håber i kan hjælpe mig hurtigt.
Avatar billede renehinsch Praktikant
22. februar 2008 - 14:54 #1
Det er muligt at din CMS ydbyder checker på hvor du kommer fra rent ip mæssigt.
Prøv at se om din eksterne IP er forskellig på de to maskiner du prøver fra. Brug www.myip.dk. Tilslut din bærbare med samme kabel som den maskine der godt hvor login virker og se om det gør en forskel.
Avatar billede leif Seniormester
22. februar 2008 - 21:54 #2
Hvad CMS bruges der ?

Ud fra fejlbeskeden ligger systemmet på et domæne som ikke har rettighed til at bruge det.
Avatar billede renehinsch Praktikant
10. marts 2008 - 21:41 #3
Er dit problem løst?
Avatar billede fiscal Nybegynder
16. marts 2008 - 12:56 #4
nej desværre
Avatar billede leif Seniormester
16. marts 2008 - 13:23 #5
Fedt, hvad med at komme med nogen tilbagemeldinger i stedet for blot at lukke ?