Avatar billede sannen Nybegynder
27. februar 2008 - 08:01 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Gamecube dansemåtte til Nintendo Wii

Jeg har købt en danskemåtte til gamecube (den var billigere end den til wii) Jeg fik at vide at det kunne man sagtens bruge på wii. Nu har jeg lige åbnet den og min 3 årige skulle til at danse. Men jeg opdager til min store gru, at dansemåtten ikke har USB stik, men sådan et halvrundt et med 6 små firkantede huller og et stort firkantet hul i midten.
Findes der et stik som har et gamecube hul i den ene ende, og et usb i den anden??
Avatar billede sannen Nybegynder
27. februar 2008 - 08:01 #1
Det var så ikke en dansk måtte men en dansemåtte ;)
Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2008 - 08:24 #2
Avatar billede sannen Nybegynder
27. februar 2008 - 08:32 #3
måske..Jeg synes ikke nogle af dem ligner det her stik..Men tak for hjælpen
Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2008 - 08:34 #4
ok det er heller ikke noget jeg aner en dyt om
Avatar billede sannen Nybegynder
27. februar 2008 - 08:35 #5
Tak fordi du prøvede ihvertfald..Jeg må prøve at gå ned i en butik og spørge;)
Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2008 - 08:36 #6
jeg kom til at tænke på den gode gamle----måske har de sådan noget.
det er utroligt hvad de har af dele man ikke anede var opfundet

http://www.brinck.dk/
Avatar billede tpiil Nybegynder
06. maj 2008 - 08:22 #7
Jeg havde lavet samme fejl og søgte rundt på nettet, så jeg spurgte butikken jeg havde købt det i og fik denne lidt pinlige besked:

På hele den ene side af din Wii konsol. (venstre mener jeg), kan du vippe en række låg ned, her finde du memorycard porte og stiktyper som den der er på dansemåtten.

Det er så i toppen man vippe et låg op og så kommer der 4 porte til gamecube frem.
Avatar billede sannen Nybegynder
06. maj 2008 - 08:55 #8
HVOR SEJT...Jeg spurgte også i en butik, og de sagde at man kunne indsætte den ovenpå. men det kunne man bare ikke:( sdiden har jeg ikke tjekket..TAK