Avatar billede cold_raider Nybegynder
29. februar 2008 - 22:05 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hvilke Ram skal jeg vælge?

Hej,

Jeg står og skal ha nogle nye ram og det skal minimum være 2gb.
Jeg er ikke helt sikker på alt det der CL3, 4 ,5 fis der og hvor mange mhz de skal ha.
Her er mit bundkort:
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=380584

Jeg spiller for det meste Crysis og UT3 så det er derfor jeg skal ha opgraderet mine ram for det kører ikke optimalt.

Håber i kan hjælpe med at vælge de rigtige ram.

Takker
Avatar billede rebecca Novice
29. februar 2008 - 22:15 #1
Du skal have PC26400 eller derover dette er max som dit bundkort kan udnytte om det er cl 2-3-4-5- har også noget med hastigheden at gøre bedst er laveste tal
Avatar billede cold_raider Nybegynder
29. februar 2008 - 22:34 #2
Jeg har fundet tre muligheder.
Kingston HyperX DDRII 2GB PC2-6400 CL4 Kit (2x1) ca. 400,-
Kingston HyperX DDRII 4GB PC2-6400 CL5 Kit (2x2) ca. 1000,-
Kingston HyperX DDR2 2GB kit PC2-9200 CL5 (2x1) ca. 1000,-

Hvilke af disse tre ville være bedst?
Avatar billede rebecca Novice
02. marts 2008 - 13:52 #3
2GB ram burde være rigeligt og Pc2-6400 er hvad din pc kan udnytte
Avatar billede cold_raider Nybegynder
13. maj 2008 - 10:33 #4
lukker
Avatar billede rebecca Novice
13. maj 2008 - 18:38 #5
Normalt tager man ikke point selv
Avatar billede cold_raider Nybegynder
13. maj 2008 - 19:29 #6
Normalt giver jeg point til den person der giver mig svar der løser problemet.....
Avatar billede rebecca Novice
13. maj 2008 - 22:42 #7
Du har jo netop også fået et svar der besvare dit spg. hvor svært kan det være
Avatar billede rebecca Novice
13. maj 2008 - 22:51 #8
Åbenbart ikke første gang du selv napper point

http://www.eksperten.dk/spm/796577

http://www.eksperten.dk/spm/657954
Avatar billede cold_raider Nybegynder
13. maj 2008 - 22:55 #9
suk..... de spørgsmål er jo 3 år gamle come on...... også spørgsmål jeg ikke har fået svar på...
Avatar billede cold_raider Nybegynder
13. maj 2008 - 23:09 #10
og dit svar kan jeg jo heller ikke bruge til så meget.... Du skriver at det "burde" være nok.... Det er lidt det samme som at skrive: Det burde være ok at blande Syre med Klor .... Helt sikkert...
Avatar billede rebecca Novice
13. maj 2008 - 23:46 #11
Nej der er åbenbart ikke mange svar du kan bruge til noget, det er squ da skåret ud i pap, selv min tøs på 8 år kan forstå det men glem det
gider ikke kommentere dine spg. mere og fraråde da også andre at gøre det
Avatar billede cold_raider Nybegynder
14. maj 2008 - 00:43 #12
jeg har massere af spørgsmål hvor jeg har fået rigtig gode svar og de har selvfølgelig også fået point... desuden er dit svar også forkert... 2gb er slet ikke nok... Kører vista og spiller Crysis, Assasins creed og den slags spil.. jeg har købt 4gb og det kører skide godt. Og jeg kan se den tit er oppe og bruge 75% altså 3gb. men hvis 50 point betyder så meget for dig at din verden styrter sammen så er jeg da meget ked af det...
Avatar billede rebecca Novice
14. maj 2008 - 14:26 #13
Det er såmænd slet ikke pointne men måden du afslutter på.

Har selv spillet Crysis med 2 Gb ram på vista og det kørte helt fint mon ikke du har noget i bagrunden kørende  samtidig der sluger al den ram.

Ps...Gider ærlig talt ikke at kommentere mere, det er vist tydeligt at du blot er en lille snothvalp/skoledreng der ikke ved hvad du laver