Avatar billede sgt_a Novice
07. marts 2008 - 10:45 Der er 2 kommentarer

Pixel Shader på min nye Lenovo R61i 7738-a52

Kan I fortælle mig om min Lenovo R61i 7738-A52 har Pixel Shader på grafikkortet?

Product: ThinkPad R61 7738-A52 [change]
Operating system: All [change]

Original description: Based on 7738-1GG: T7250(2GHz), 2GB RAM, 80GB 5400rpm HD, 14.1in 1280x800 LCD, Intel X3100, CDRW/DVD, Intel 802.11abg wireless, Modem, 1Gb Ethernet, UltraNav, Secure chip, 4c Li-Ion, WinVista Business 32

Den eneste forskel jeg lige kan se er at det er Win XP Pro som ligger på den. Support fra Lenovo ved ikke om den har det!!! De sagde jeg kunne ringe til Intel som vist har lavet Intel X3100 der sidder i. Jeg prøvede et spil som krævede det og det kørte ikke. Kan jeg skulle installere noget før det virker?
Avatar billede dgj Nybegynder
07. marts 2008 - 14:06 #1
Pixel shader på et X3100 er version 4.0, så det burde ikke være det der er problemet
som ses her: http://en.wikipedia.org/wiki/Intel_GMA#GMA_X3100

Jeg vil fortrække at du opdatere din grafikkort driver til den nyeste der er på Intel's hjemmeside, lige pt. er den kun 3uger gammel:
http://downloadcenter.intel.com/filter_results.aspx?strTypes=all&ProductID=2800&OSFullName=Windows*+XP+Professional&lang=eng&strOSs=44&submit=Go%21

Installer den nyeste driver til lydkort for en sikkerheds skyld
http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/document.do?sitestyle=lenovo&lndocid=MIGR-67856

Så kunne det være sjovt hvis du svarede tilbage om det var det der skulle til.

Med venlig hilsen
InZané Greenland
Avatar billede sgt_a Novice
09. marts 2008 - 19:51 #2
Tja... jeg opdaterede alt hvad jeg kunne men lige lidt hjalp det!