Avatar billede hyperdome Nybegynder
16. marts 2008 - 18:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ftp proxy/gateway til windows

Hejsa

Jeg har prøvet at lure nogle af de gamle spørgsmål igennem men har ikke lige kunnet finde det jeg leder efter.

Det jeg leder efter er (gerne) et forholdsvis nemt at opsætte program, som jeg f.eks. kan installere på arbejdet og så logge på ftp sites gennem ip'en på arbejdspladsen.

Et tillægsspørgsmål er i øvrigt, de forskellige proxy typer man kan vælge i sin klient, i det her tilfælde ftprush, hvad går det ud på? Det er ting som "open ftphost:ftpport", "site ftphost:ftpport" osv. Nogen som gider forklare det kort? :)

På forhånd tak, og undskyld hvis ikke det er den rigtige kategori jeg har valg
Avatar billede hyperdome Nybegynder
21. marts 2008 - 16:16 #1
Anyone? :)
Avatar billede hyperdome Nybegynder
31. maj 2011 - 00:00 #2
lukker