Avatar billede mojtaba Nybegynder
20. marts 2008 - 18:15 Der er 4 kommentarer

DLL Fejl under installation af tilføjelsesprogrammer

(Der er visse ting min nye bærbarcomputer som har Vista Home Premium ikke kan installere, såsom Media Playere.)
Mit problem er, at jeg IKKE kan installere tilføjelsesprogrammer fra nettet. Jeg vil gerne installere Adobe Flash Player, jeg har prøvet at hente installationsfilen fra Adobes hjemmeside, og jeg har også prøvet det igennem browseren, men det samme problem opstår igen og igen, hvor installationen afbrydes, og en popup dukker om, hvor der står "Blev ikke installeret
Du kan finde tip til fejlfinding på http://www.adobe.com/ go/tn.19166"

Installationen afbrydes, når den skal til at hente "C:\Windows\system32 \Macromed\Flash\NPSWF3 2.dll"

Min Windows kan ikke hente filen ".dll". Også når jeg skal hente andre programmer udover Adobe Flash Player som indeholder filen ".dll" afbrydes installationen, og siger, at der er fejl, fordi den ikke kunne hente alle filerne, som selvfølgelig er ".dll".
Det eneste jeg ved er, at min computer her ikke kan hente filer ".dll", men jeg ved ikke hvad det er for et problem som gør, at jeg ikke kan hente filen ".dll".

Kender i noget til problemmet, som jeg kan rette op på?
Avatar billede madshammer Nybegynder
20. marts 2008 - 21:11 #1
Avatar billede brynil Nybegynder
20. marts 2008 - 22:20 #2
Havde samme problem i XP med Java. Det viste sig at være min Firewall. Så enten slog jeg den fra eller også hentede jeg en installationsfil til Java og installerede uden problemer.

Der er sikkert andre indstillingsmulighederi FW, men da mit problem var så begrænset, så jeg ikke på en løsning den vej.
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2008 - 16:46 #3
prøv en online sdanning af problemet.

http://www.driverskit.com/dll/rep.dll/3054.html

det kunne da være ikke???
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2012 - 07:46 #4
var det løsningen