Avatar billede zenorph Nybegynder
23. marts 2008 - 19:10 Der er 1 løsning

Langsom overførsel, trådløs

Hej derude...

Har et stort problem med en forbindelse fra en bærbar Acer Aspire 3100...

Senarie:

Profiber med Linksys router, koblet op på anden Linksys WRT54G router, som sørger for det trådløse netværk.
Linie 10/10 Mbit - alle computere (stadinære og bærbare 54 MBit).

Problemet er, at den Acer Aspire jeg sidder ved på nuværende tidspunkt, kun når op på en overførselshastighed på ca. 3-400 kbit, hvor de andre sparker igennem med ca. 1.10-1.20 Mbit/sek.

Har hentet de sidste nye drivere til netkortet fra Acer's hjemmeside, men uden held.
Til tider mister den også forbindelsen, og aner bare ikke hvad jeg skal gøre længere.

Kan nogen give mig et godt råd med på vejen?

Har prøvet en masse, men næsten umuligt at huske på nuværende tidspunkt, så kan være jeg nævner for Jer, at jeg har prøvet det, men forslag af enhver art er velkomne!

Vil dog lige gøre opmærksom på, at det kun er denne Acer maskine som har problemet, og ikke de 4-5 andre PC'ere som ligeledes kører trådløst på netværket.
Hvis jeg sætter kabel i, fungere det hele fint nok, så det må være netkortet (trådløse) heri - hjælp !
Avatar billede zenorph Nybegynder
16. februar 2011 - 12:53 #1
Lukker denne...