Avatar billede Onkelalfa Nybegynder
24. marts 2008 - 11:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Zepto Pantheon A42 LCD TV

Goddag.

Jeg har fået en playstation3 til at fornøje mig med, når WoW ikke slår til.

Sammen med PS3'en kommer muligheden for blueray/HD osv.

Så jeg er på udkig efter et nyt fjernsyn.

Pt. har jeg kig på Zepto's Pantheon A42 - 42" LCD tv.
link: http://www.zepto.dk/Shop/LCDTVDetails.aspx?lcdtvid=742

Der er en test af skærmen på tweakup.dk
link: http://www.tweakup.dk/article/1322/dk/

Jeg mener selv jeg har været godt rundt på nettet/butikker, for at lede.

Spørgsmålet er nu, kan jeg få et bedre TV til de penge et andet sted?

Og hvis der er nogen som har skærmen, er i tilfredse?
Avatar billede jingles Nybegynder
28. marts 2008 - 16:27 #1
Bare du husker at du ikke for noget specielt ud af Full HD, det på nogle punkter ren marketing. Enten skal du over 50" eller du skal side meget tæt på dit tv før du kan se forskel.

Til de penge ville jeg hellere nuppe et samsung eller sony. Ikke fordi jeg ikke stoler på tweakup.dk, men de er svært at finde flere anmeldelser om det tv og at købe et tv til over 8k baseret på et enkelt review er lidt godtroende :D
Avatar billede Onkelalfa Nybegynder
29. marts 2008 - 09:20 #2
Jeg købte  og modtog Tv'et i torsdag. Jeg kan kun anbefale det. Det er et fremragende valg.

Jeg tager pointene selv, da ingen gav svar inden jeg købte det.
Avatar billede jingles Nybegynder
30. marts 2008 - 00:06 #3
Hvordan er kvaliteten på plastik kabinettet ?
Har du haft den tilsluttet konsol/pc ?

Du må godt poste lidt info når du har prøvt den igennem så vi andre bliver klogere på sådan et zepto tv :D