Avatar billede tthtp Nybegynder
24. marts 2008 - 13:40 Der er 2 kommentarer

Lexmark P4350 printer problemer

Jeg har desværre mistet min installations cd-rom. Nu har jeg fået en ny bærbar og har problemer med at finde den korrekte driver og installationsprogram.

Jeg har været inde på lexmarks hjemmeside og har fundet det jeg troede var det rigtige, men når jeg installerer det, ser det ud til at jeg kun kan printe XPS dokumenter. Jeg ved ikke rigtig hvad jeg gør galt. Nogen der kan hjælpe?
Jeg har Windows Vista som styreprogram.
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. oktober 2009 - 20:54 #2
Hallo...