Avatar billede lefle Nybegynder
24. marts 2008 - 18:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Soltek SL 865pro FGR motherboard, installation og strømforbrug.

Hej

Har lige et par spørgsmål til et Soltek SL 865pro FGR motherboard, som jeg lige har erhvervet mig.

- Jeg har et gammel kabinet med 300 watt og er i tvivl om det kan køre det nye motherboard, eller om det skal mere juice til. Nogen der ved hvor meget Soltek SL 865pro trækker?

- Jeg kunne også godt tænke mig en manual, men det eneste sted jeg kan finde den er et sted hvor man skal betale for at få den, men det har jeg ikke lyst til :) det er mere så jeg hvad de enkelte jumpers gør og får sat stikkene ordentligt.

- Lige nu tænder den, dog uden output til skærm, cpu køleren kører og nogle dioder på bundkortet lyser - så al den hjælp jeg kan få er velkommen.

Venlig hilsen
Michael
Avatar billede matcho Nybegynder
24. marts 2008 - 21:11 #1
Nu kender jeg ikke lige dit bundkort, men har haft et soltek mwd via chipset til sokkel 478.
Har du husket det 4pins stk der skal i,et sted omkring cpu,ellers så tror jeg ikke du skal flytte nogle af jumperne på bundkortet,kun hvis du vil resette bios og det kan du gøre ved og tage batteriet ud i ca:5minutter og da du kan tænde den er power sw.jo sat rigtigt.
Avatar billede lefle Nybegynder
24. marts 2008 - 21:40 #2
4pins stikket er sat i, og er der et behov for at ressette biosen?

Alt ser ud til at fungere, ud over at der ikke kommer noget signal til skærmen, plus at debug LED'en er stoppet ved 06.
Avatar billede matcho Nybegynder
24. marts 2008 - 22:27 #3
Jeg ville nok kigge lidt på grafikkortet,prøv og tage det ud sætte i igen,Skærm kabel,skærm og er du sikker på den kan køre med den cpu du har i.
Avatar billede lefle Nybegynder
07. november 2009 - 11:49 #4
lukket