Avatar billede UFFE RICHTER Nybegynder
25. marts 2008 - 15:01 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

M/K søges til opgaver + en stor opgave

M/K søges til opgaver + en stor opgave, som kan komme til at give genlyd.

Du skal kunne programere i php/html
Du kan komme med på mit store projekt, som sponcorer, via din hjælp.
Du skal til at være til at stole på 190%, tillid er en æressag.
Du skal være ærlig og ligefrem.
Jeg skulle kunne få fat på dig, via msn og skype.
Alt hvad du vil blive indvilget i, er kun berørt af os.
Jeg kan ikke betale dig guld og grønne skove, men lidt fra tid til anden.
Avatar billede jakobdo Ekspert
25. marts 2008 - 16:44 #1
2 ting...
Du har ikke skrevet nogle møder folk kan kontakte dig på. :o)
Og du bør nok flytte emnet til http://www.eksperten.dk/spm/Opgaver/Programmeringsopgaver/PHP/
Avatar billede UFFE RICHTER Nybegynder
25. marts 2008 - 20:20 #2
Tak Jacob, ja jeg er ikke vandt til dette system, jeg har lavet det...
Avatar billede ravsted-dk Nybegynder
25. marts 2008 - 20:47 #3
Du må da skrive en mail til Karsten@ravsted.dk eller på MSN på samme mail. Vil da gerne høre mere om det.
Avatar billede jakobdo Ekspert
25. marts 2008 - 20:53 #4
møder = måder. :o)
Avatar billede jakobdo Ekspert
25. marts 2008 - 20:54 #5
Jeg kan se du allerede har flyttet tråden.
Du bør derfor lægge et svar her og acceptere svaret og dermed lukke denne tråd.
Avatar billede UFFE RICHTER Nybegynder
25. marts 2008 - 21:05 #6
Svaret hmm, jeg forstår slet ikke, hvis du kalder det ene input for svar, så vil jeg ikke betragte dette som et svar, ihvertfald ikke endegyldig, har skrevet til manden, men ved da ikke om vi kan acceptere hinanden? Håber du forstår og at jeg fik svaret ret?
Avatar billede UFFE RICHTER Nybegynder
25. marts 2008 - 21:07 #7
Ja du har ret, nu forstår jeg jeg lukker denne...
Avatar billede UFFE RICHTER Nybegynder
25. marts 2008 - 21:07 #8
den er lukket da jeg havde fejlplaceret denne post, sorry
Avatar billede jakobdo Ekspert
25. marts 2008 - 21:23 #9
Så mangler du bare vælge dit svar og trykke accepter! :o)