Avatar billede nmp Nybegynder
28. marts 2008 - 23:26 Der er 2 kommentarer

Screenshot, af spil, i Vista

Hey!

Jeg har problemer med at få mit program til at tage screenshots af et spil på Vista - får intet andet end et sort billede.

Funktionen jeg har brug for skal tage et screenshot af et spil "in-game", det aktive vindue, og give det faktiske billede, ikke et sort ét ;)

Håber i kan hjælpe.

Mvh
Nicolai
Avatar billede nmp Nybegynder
30. marts 2008 - 13:29 #1
Er der virkelig ingen der kan hjælpe?
Avatar billede dkn Nybegynder
31. marts 2008 - 13:13 #2
Har ikke hørt om nogen løsning til det endnu. Eneste måde jeg lige kan se det måske kunne lade sig gøre, er ved at få adgang direkte til det aktive directx/opengl og få billedet den vej.