Avatar billede djmaster Nybegynder
31. marts 2008 - 18:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lejligheds søgning i Århus

Hejsa

Jeg søger en lejlighed i Århus, og kunne godt bruge nogle erfaringer.

Jeg har fundet en del links til sider der kan hjælpe, men hvor gode er de?

Disse 5 sider har jeg kigget lidt på, og kunne godt tænke mig at høre jeres erfaring med disse, og om de er pengene værd (boligfinder.dk er dog gratis)
lejebolig.dk, boligportal.dk, boligfinder.dk, lejebolig.dk og bolighit.dk

Kender I andre sider som kan anbefale.
Avatar billede kokomakoko Nybegynder
02. april 2008 - 09:07 #1
Avatar billede gedekid Nybegynder
04. april 2008 - 09:17 #2
Min kæreste og jeg brugte boligportal.dk da vi var jeglighedssøgende (vi endte med at købe en). Den er halvdyr, men den er også pengene værd. Der er et stort udbud, så du finder helt sikkert noget der passer til dig.
Avatar billede djmaster Nybegynder
16. april 2008 - 20:22 #3
Ja, så har jeg fået lejlighed. (Og undskyld min dårlige respons).

Jeg fandt lejligheder som jeg var ude og kigge på, på begge addresser som I henviser til.

Smid et svar begge to
Avatar billede gedekid Nybegynder
26. maj 2008 - 12:30 #4
et svar... :)
Avatar billede djmaster Nybegynder
14. juni 2008 - 19:33 #5
Så er det vist på tide at jeg lukker