Avatar billede t-hviid Nybegynder
08. april 2008 - 08:04 Der er 3 kommentarer

Flash menu styret med html

Jeg har set flash menuer hvor link og menupunkt tekst er styret fra html med div tags. Er der nogle der ved hvordan det laves?
Avatar billede juicesworld Nybegynder
08. april 2008 - 20:55 #1
Er det ikke bare et spørgsmål om at lave en flash film der passer i din div boks med menu knapper?
Avatar billede t-hviid Nybegynder
08. april 2008 - 21:20 #2
Det kan godt være. Jeg er lidt blank på det. Men hvordan får jeg indholdet fra mine divs ind i flashen?
FX:
<div id='menu' style='position:absolute; visibility:hidden;'>
  <div><a href="XXXXX">web menu</a></div>
  <div class='submenu'>
    <div><a href="XXXX">SubButton1-1</a></div>
    <div><a href="XXXX">SubButton1-2</a></div>
    <div><a href="XXXX">SubButton1-3</a></div>
    <div><a href="XXXX">SubButton1-4</a></div>
  </div>
Avatar billede andersbro Nybegynder
16. april 2008 - 22:32 #3
En mulighed kunne være SIFR:
http://www.mikeindustries.com/blog/sifr/
En stump javascript erstatter dine divs med små flash-filer, f.eks. en for hvert menupunkt.