Avatar billede sgt_a Novice
09. april 2008 - 09:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mangelfuld tilslutning til netværk

Hej eksperter

Jeg har et lille netværk med en Microsoft Advanced server 2000 som domæne controller og en exchangeserver 2000 på samme server. Når jeg logger på domænet fra laptops via krypyeret 64bit wireless er det langt fra altid jeg kan få kontakt med exchange via outlook! Jeg skal så ind i cmd og ipconfig/renew for fornyelse af DHCP og så kører det hele. Hvorfor?
Routeren kører DCHP på laptop men server har fast ip. Problæemet giver sig også til kende når netdrev skal benyttes.
Avatar billede sgt_a Novice
17. april 2008 - 09:33 #1
Jeg fandt ud af det. Grundet var at jeg havde sat min wireless forkert op på laptop. Jeg havde sat "Netværksgodkendelse" til åben det skal være delt.
Avatar billede sgt_a Novice
17. april 2008 - 09:35 #2
Lukker