Avatar billede sivasli_ Nybegynder
09. april 2008 - 20:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sort kærm efter nyt RAM??

Hejsa,

jeg har så lige været ude og shoppe nyt ram til min HP bærbar zt3449EA. Den har originalt 2x256 MB ram, har så været ude og købe 1024 mb ram, men når den er sat i vil den ikke gøre andet end at have en sort skærm? Hvad kan dette skyldes?

Har prøvet at pille begge "gamle" ram ud og kun sat det nye i det ene slot, men det hjælper heller ikke rigtig.

Det skal dog siges at mine gamle ram er til en pc2700 men den nye er til en pc3200, men jeg fik afvide at dette ikke burde volde problemer. Mangler jeg at gøre noget?

Den nye jeg har købt hedder følgende; mmddr400/1024so, ddr400 1024mb sodimm 200- pin

Min pc siger at mine ram hedder DDR SDRAM pc2700, men gør det nogen forskel?

på forhånd tak
Avatar billede sivasli_ Nybegynder
09. april 2008 - 23:49 #2
Tak for linket mester, men det var ikke rigtig det jeg efterspurgte. Jeg spurgte lidt ind til om hvad fejlen kunne være ve det nye ram jeg har købt?? Jeg kan jo sagtens finde ud af at skifte ram på selve bærbaren, men der er sort skærm når det nye er sat på.
Avatar billede heltfin Nybegynder
11. april 2008 - 13:47 #3
hold dig til ram , SO-DIMM 2.5CL PC2700 jeg tror problemet er med dem du købte ddr400 1024mb sodimm 200- pin køre ikke på din bærbare
Avatar billede perj Nybegynder
11. april 2008 - 16:50 #4
Det link du fik af mig bringer dig til HP's side om netop din Notebook. Læser du på lektien kan du se hvilke RAM du kan bruge, men never mine - Børge!
Avatar billede sivasli_ Nybegynder
11. februar 2010 - 19:55 #5
rydder lige op