Avatar billede moddi100 Seniormester
11. april 2008 - 14:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Lave et webhotel. Hvad skal jeg bruge/købe?

Hejsa

Jeg ønsker at lave et webhotel, hvor man kan oprette sig som bruger osv. Nu vil jeg så i første omgang, gerne vide hvad jeg skal anskaffe mig.
Skal jeg købe en desideret server, eller bare en computer? Serveren vil jo nok være billigere i drift (strøm), og der er jo nok også mere plads på sådan en. Så jeg ville nok vælge en server, men jeg kunne godt lige tænke mig at hører jeres meninger.

Serveren/computeren skal kunne understøtte php/MySQL.

Det skal helst ikke være alt for dyrt, det jeg skal ud at investerer i, men det skal jo også kunne noget. Så hvis i kunne give nogle links ville det også være dejligt.

Håber dette er den rette katagori.
Morten
Avatar billede ravsted-dk Nybegynder
11. april 2008 - 21:09 #1
Hej Morten.

Jeg ved godt dette ikke er den bedste løsning, men jeg kan tilbyde dig en reseller løsning på min server til en fast pris pr. mdr.

Min server står på et tysk datacenter, med 100/100 mbit forbindelse, køre uden problemer, og har haft den i ca. 95 dage nu, og den har kørt lige siden, og har en oppetid lige nu på 100 %, den har slet ikke været nede på noget tidspunkt.

På denne konto vil du få mulighed for at oprette og slette domæner, og sætte det op som du nu skal bruge.

Support tilbyde jer via sms eller via MSN og mail. Skulle du have brug fo det via Tlf.

Men kontakt mig evt. via msn på Karsten@ravsted.dk
Avatar billede moddi100 Seniormester
13. april 2008 - 14:57 #2
jeg flytter spørgsmålet til http://www.eksperten.dk/spm/827650