Avatar billede ey Nybegynder
12. april 2008 - 17:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Dlink dir 655 genstarter konstant

Jeg har gennem længere tid haft problemer med min Dlink dir 655 router, som genstarter mange gange dagligt.

I min log fremgår følgende:

Wireless system with MAC address 001CF0E967E1 disconnected for reason: AP maybe crash...

Ovenstående mac adresse tilhøre min router.

Jeg har søgt en del på nettet - der er åenbart en del der har samme problem, men jeg har endnu ikke set nogen tid der kan løse det - har bl.a. prøvet at skifte til en kanel, som ikke var "optaget" i mit område (kanal 1).

Ved I hvad problemet kan være eller skal jeg ud og anskaffe mig en anden router?
Avatar billede ey Nybegynder
12. april 2008 - 17:46 #1
Det skal lige siges, at jeg har nyeste firmware installeret 1.11EU
Avatar billede ey Nybegynder
13. april 2008 - 12:06 #2
Slet ingen der kan hjælpe?
Avatar billede ey Nybegynder
22. april 2008 - 16:33 #3
Øv - ingen der kan hjælpe. Lukker og åbner et nyt der jeg er kommet tættere på problemet.