Avatar billede blazer Nybegynder
17. april 2008 - 00:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvem kan finde den billigste?

En lille opgav til alle super søgere...

Hvem kan finde den billigste Cannon Downrigger inden for EU's grænser?

Det vil sige i et af følgende lande:

Belgien  Irland Slovakiet
Bulgarien Italien Slovenien
Cypern Letland Spanien
Danmark Litauen Storbrittanien
Estland Luxembourg Sverige
Finland Malta Tjekkiet
Frankrig Polen Tyskland
Grækenland Portugal Ungarn
Holland Rumænien Østrig

...jeg ved der er flere modeller fra Cannon, men en henvisning til en side inden for EU der sælger disse billigst, vinder points. Downriggeren skal helst have telebom, og må MEGET gerne være en TS udgave (Hvid lakering)

Hvis der søges/findes Scotty downrigger der er øjensynligt billigere end alle andre steder, kan dette også godtages. Henvises der til Scotty's produkter, er det dog de elektriske der foretrækkes.

Happy hunting
Avatar billede blazer Nybegynder
17. april 2008 - 00:56 #1
opgave*
Avatar billede Jensen DK Novice
17. april 2008 - 07:25 #2
Gå selv ind på Google og søg der er rigtig mange forskellige lige fra 600,00 og opefter, uden mere information ikke til at vide hvad du mener.
Avatar billede blazer Nybegynder
17. april 2008 - 07:34 #3
Altså...jeg vil gerne købe en. Derfor skal den billigste findes. Jeg har fundet en del billige på marinenutz.de, en de sendes fra USA. Så kommer der Moms på...ikke interessant.

Derfor points til den der finder dem billigst !
Avatar billede blazer Nybegynder
20. juli 2008 - 10:23 #4
Ja ja