Avatar billede misel Nybegynder
17. april 2008 - 06:29 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Logo + Topbanner Søges For Betaling!

Hejsa

Jeg søger efter at få lavet et lækkert logo + Topbanner til min nye webshop. Webshoppen kommer til at sælge musikinstrumenter i Danmark, som guitar, el-bas, trommer, blæseinstrumenter, strygeinstrumenter og tilbehør.

Den ufærdige shop kan ses her:
http://1154930.shop10.dandomain.dk/shop/frontpage.html

BETALING:
Jeg kan desværre ikke tilbyde så meget betaling, men jeg tilbyder henholdsvis 300 kr for logoet og 300 kr. for topbanneret overført til din bankkonto. Der kan henholdsvis være én vinder for logo og en for banner, men den samme kan også vinde for både logo og topbanner.

LOGO:
Jeg vil gerne bede om at logoet indeholder teksten: ABC-Musikinstrumenter.dk

Derudover har du frit spil til at være kreativ. Også med farver. Det må gerne være noget der handler om/refererer til musikinstrumenter, men ikke nødvendigvis. Om det er musikinstrumenter, noder eller andet bestemmer du. Logoet kommer til at skulle stå i topbanneret i venstre side. Hvis du laver logoet i enten Adobe illustrator eller Photoshop, vil jeg gerne bede om logoet i sådan et sådan format.

TOPBANNER:
Skal være 100 pixels i højden 0g 900 pixels i længden. Logoet, når det er lavet, kommer til at stå ude i venstre side af topbanneret. Igen må det gerne signalere musikinstrumenter på en eller anden måde, f.eks ved billede/-er af musikinstrumenter, og alligevel ikke nødvendigvis. Ellers har du frit spil til at være kreativ. Hvis du laver topbanneret enten i Adobe photoshop eller Illustrator, vil jeg gerne bede om topbanneret i det format.

Jeg skal nok tjekke hver eneste dag om der er kommet nogle forslag, og derefter kommentere på dem.

Jeg glæder mig til at se nogle forslag, så god fornøjelse med det.

Mange hilsner
Jean
Avatar billede minus Nybegynder
17. april 2008 - 10:05 #1
Hej,

Jeg vil tage et kig på det for dig i løbet af de næste par dage :o)
Du er velkommen til at sende en mail til mig, da jeg har et par forslag til din nuværende shops design. :)

vh
Shahrokh Sotoudeh
shahrokh.sotoudeh@gmail.com.
www.retard.dk
Avatar billede sebbenbie Nybegynder
17. april 2008 - 16:32 #2
Hej. Jeg har arbejdet lidt på logoet. Hvis du kan lide det, vil jeg gå videre med banneret. Du kan se det her:

http://peecee.dk/upload/view/109652/full
Avatar billede hoeks Nybegynder
17. april 2008 - 17:43 #3
Jeg har leget lidt ....

www.hoeks.dk/leg/abcmusik.pdf

Beskæringen og kvaliteten af billederne er dårlig. Dette vil naturligvis blive ændret på en eventuel færdig version.
Avatar billede hoeks Nybegynder
17. april 2008 - 17:49 #4
forresten: Ønsker du at kontakte mig, så gør det via: Rasmus_hoeks[at]hotmail.com, da jeg sjældent tjekker sitet herinde
Avatar billede misel Nybegynder
17. april 2008 - 21:14 #5
Hejsa!

Tak for foreslagene de er flotte. Jeg venter dog for at se om der kommer andre forslag.

Minus: Har skrevet en mail til dig.

sebbenbie: Fint forslag, men savner noget mere "design" i det. Der skal ligesom noget mere til end et billede af en guitar og en font placeret rundt om. Du er velkommen til at prøve igen.

Hoeks: Fine forslag. Tak for dem. Venter som sagt med at tage en beslutning. Har skrevet en mail til dig.

Mvh
Jean
Avatar billede steffansteffan Nybegynder
17. april 2008 - 21:26 #6
Hej Jean

Er kommet med et forslag her til topbanneret.
http://peecee.dk/uploads/042008/topbanner.gif

Hvis du kan li det eller ønsker lidt tilpasninger kan du skrive til mig her:

webmaster(at)web-grafik.dk

Håber jeg hører fra dig.

mvh Steffan
Avatar billede misel Nybegynder
17. april 2008 - 21:52 #7
Hej steffan!

Ser fint ud. Har skrevet en mail til dig på din mail adresse som du bad om.

Der tages stadig imod forslag med kyshånd.

Mvh
Jean
Avatar billede groovin Nybegynder
20. april 2008 - 09:01 #8
Forslag til logo og banner:

http://groov.in/abc/ABClogo-001.jpg
http://groov.in/abc/ABCbarre-001.jpg

Sig til hvis du er interesseret. Skriv her (eller på info@groov.in hvis det haster).
Avatar billede misel Nybegynder
20. april 2008 - 20:29 #9
hej groovin

Tak for dine forslag. Dem vil jeg bestemt tage med i mine overvejelser og komme tilbage hvis det er dig som vinder konkurrecen.

Mvh
Jean
Avatar billede misel Nybegynder
25. april 2008 - 10:13 #10
Vil bare lige sige at konkurrencen stadig er åben!
Avatar billede uap Nybegynder
25. april 2008 - 10:20 #11
http://paperbird.webbyen.dk

Her er i hvert fald et kreativt forslag :-)

Farverne på noderne kan selvf. gøres mere ensfarvet.
Avatar billede uap Nybegynder
25. april 2008 - 11:14 #12
opdateret..
Avatar billede uap Nybegynder
25. april 2008 - 13:48 #13
Og opdateret igen =)
Avatar billede groovin Nybegynder
25. april 2008 - 19:00 #14
Hej Jean! Gider du sende mig en mail? info@groov.in
Avatar billede misel Nybegynder
25. april 2008 - 19:26 #15
Hej igen

Uap, tak for dine forslag, de er bestemt interessante. Vil komme tilbage til dig hvis jeg vælger noget af dit arbejde.

Groovin.in: Jeg har sendt dig en mail som du bad om.
Avatar billede misel Nybegynder
25. april 2008 - 21:24 #16
Jeg er blevet bedt om at specifere mere præcist hvad jeg ønsker med logoet og banneret, så det vil jeg prøve på.
Men hvad ønsker jeg så mere præcist med logoet.

Logoet skal bruges på min nye webshop og på brevpapir.
Jeg har forresten også ændret navnet til "musikinstrumenter-online.dk" istedet for "abc-musikinstrumenter".
Baggrunden skal være hvid/transperant.
Jeg skal have logoet i vektor grafik.
Du har frit farvevalg. Gerne flere farver.
Der må evt. gerne være en 3D fornemmelse i logoet.
Logoet skal være stilfuldt, elegant og se seriøst og professionelt ud.
Det er fint med instrumenter, men vælg gerne forskellige instrumenter, som f.eks en guitar, trompet, saxofon, violin. Ellers kan logoet også indeholder noder, G-Nøgle, musikere med instrument eller dele fra instrumenter som eksempel.
Der må gerne gøres brug af gradient i logoet.
Og så må der også gerne arbejdes med fonten.
Vil hellere have et aflangt end rundt logo.
Der kan evt. også være en reference i logoet til at at det er en online butik. En idé kunne være at punktummet i ".dk", kunne være en grøn prik med grønne ringe uden om for at signalere "online" eller andet lignende.

Omkring Banner:

Logoet skal placeres i venstre side af banneret.
Lav noget flot, flashende, stilfuldt og professionelt udseende.
Der må meget gerne være forskellige musikinstrumenter i banneret.

Med venlig hilsen
Jean-Michel
Avatar billede steffansteffan Nybegynder
18. juni 2008 - 22:59 #17
Hej,

Er i kommet frem til noget her...?

mvh Steffan
Avatar billede misel Nybegynder
18. juni 2008 - 23:04 #18
Ja konkurrencen er droppet da der ikke var nogen som bød ind.
Avatar billede Kengun Praktikant
18. juni 2008 - 23:51 #19
så smider du selv et svar og dernest accepterer du dig selv slig at spørgsmålet lukkes.
Avatar billede misel Nybegynder
19. juni 2008 - 14:38 #20
svar