Avatar billede jegerenteen Nybegynder
19. april 2008 - 15:09 Der er 3 kommentarer

Nettet ryger efter et stykke tid

Hejsa Jeg har et problem med at mit net det " crasher " falder af lige pludselig.
Jeg kan sidde og spille spil og lige pludselig " CONNECTION PROBLEM " så skal jeg genstarte min computer og så virker det hele igen? er der nogen der har forslag til det?

Forklaret på en mere detaljeret måde :
Jeg kan sidde og downloade film men så ryger internettet, så skal jeg genstarte og så virker det hele igen. Jeg er helt lost og har ingen ide.

Min maskine:
Dual Core AMD Opteron
Processor 185
2.61 GHz
2.00 GB RAM
Jeg har 10 mbit op og ned
PS: Jeg har ikke styr på det med computer
Avatar billede clemmedk Praktikant
19. april 2008 - 15:15 #1
har du en router på ? såer et nok en der skal firmware opdateres ! køre du med kabel elle trådløs ???
Avatar billede jegerenteen Nybegynder
19. april 2008 - 17:23 #2
Jo jeg har router. Jeg køre med kabel..

Men min far som sidder inde på sit kontor sker det aldrig for, det er kun for mig? Har i nogen ide?
Avatar billede leif Seniormester
19. april 2008 - 18:38 #3
Du siger pænt: "Jeg kan sidde og downloade film men så ryger internettet", det er vel ikke ulovlige via fx. eMule eller andre uhumske systemmer ?

For så er du selv ude om det.