Avatar billede dkshero Nybegynder
21. april 2008 - 21:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

"Egen" smiley i "personlig meddelse"/"Navn"

Hej jeg har tilføjet en smiley til min "smiley samling" den kunne jeg godt tænke mig i min "personlige meddelse" eller "Navnet" som mine kontakter kan se. hvordan gør man det `? det burde da være muligt på en eller anden måde ved at erstatte de org. smilyer med den jeg ønsker? eller hvad?
200point til den er hjælper mig til at løse problemmet
Avatar billede mash Mester
22. april 2008 - 00:45 #1
smiley i hvad ? nå du må mene msn messenger, så er det bare at tilføje den i den smileys, så skulle det virke
Avatar billede dkshero Nybegynder
22. april 2008 - 14:29 #2
Men hvordan gøres det?
Avatar billede brianlindhardt Praktikant
28. april 2008 - 14:15 #3
Da du gemte din smiley angav du sikkert en tastekombination til at navngive den - hvis du ikke kan huske det, kan du holde musen hen over smileyen, så kan du se hvilke taster der er brugt - skriv denne tastekombination der, hvor du ønsker smileyen skal vises
Avatar billede danieru Nybegynder
17. juni 2008 - 16:07 #4
Så vidt jeg ved, at det ikke muligt, at ligge "hjemmelavede" smileys i din personlige meddelse.
Avatar billede tha_painter Nybegynder
17. juli 2008 - 22:10 #5
man kan ikke tilföje hjemmelavede til sit navn. Desvärre :(
Avatar billede dkshero Nybegynder
29. marts 2009 - 10:17 #6
luk