Avatar billede cmk30 Nybegynder
27. april 2008 - 20:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Oprettelse af Typo3 site, med moduler (community)

Hejsa,

jeg har et projekt som skal realiseres med henblik på CMS.
- WordPress, Typo3 eller andet som evt. kan opfylde mine krav.

Design er på plads, samt funktioner og diverse udbygninger senere i projektet. Jeg søger derfor en programmør til opsætningen af Typo3 eller WordPress - samt rådgivning om disse systemer er tilstrækkelige, så sitet kan komme online.

Vil gerne høre fra personer som kunne være interesseret i at hjælpe med projektet og har stor kendskab til de 2 nævnte systemer og der samtidig har kompetencer til at lægge nye moduler ind osv.

Dette gøres selvfølgelig ikke gratis, så dette kan vi endvidere også snakke om når vi har det andet på plads.

Tak.
Avatar billede cmk30 Nybegynder
28. april 2008 - 22:42 #1
Der må da være nogen der kunne tage denne opgave :)
Avatar billede euhp Nybegynder
03. maj 2008 - 16:53 #2
Ja, den vil jeg godt påtage mig.

Har rodet en del med CMS og blog systemer. Men lad os snakke sammen Mail mig på peter@pehrson.dk

Jeg er momsregistreret så der er naturligvis garanti på løsningen.

Mvh Peter Pehrson cvr 27119859
Avatar billede cmk30 Nybegynder
13. maj 2008 - 22:52 #3
Beklager, havde ikke se dit svar!

Læg venligst et.
Avatar billede euhp Nybegynder
14. maj 2008 - 07:58 #4
Svar :)
Avatar billede bandenolsen Nybegynder
21. maj 2008 - 07:31 #5
jeg søger også hjælp til installation af typo3 på mit webhotel. Typo3 er downloaded og ligger på webhotellet men typo3 skal sættes op så CMS'en virker......
Avatar billede euhp Nybegynder
15. januar 2009 - 02:58 #6
Nu er det mig den er smuttet for..... har I fået løst dette eller skal vi se på det?