Avatar billede vangster Nybegynder
10. maj 2008 - 17:35 Der er 4 kommentarer

DVI problem på Samsung SyncMaster 204Ts

Hej eksperter!
Jeg har lige samlet en ny computer med et 8800GT gfx kort. Dertil vil jeg bruge min SyncMaster 204Ts som jeg efterhånden har haft i flere år.

Jeg har igennem årene både brugt den analoge udgang og DVI-udgangen på skærmen - senest har jeg kun brugt analog. På mit nye gfx kort har jeg kun mulighed for at køre DVI.

Mit problem er så at min skærm hverken giver billede når jeg gør følgende:
1) Kører med DVI kablet fra skærm til computer.
2) Kører med analog kablet fra skærm og anvender converter til computer.

Jeg har prøvet at trykke på Source-knappen på frontpanelet, og den regisrerer også korrekt hvilket inputkabel jeg bruger. Der kommer bare ikke noget billede når jeg tænder computeren.

Nogen idéer til hvad jeg kan gøre for at få billede på min skærm? Det er midelst talt meget frustrerende når jeg lige har samlet min nye computer.

På forhånd tak!
Avatar billede vangster Nybegynder
10. maj 2008 - 22:00 #1
Problemet har taget en radikal drejning og jeg har derfor oprettet en ny tråd. Ved nogen af jer om jeg kan lukke denne tråd? Ellers må admin gerne gøre det.

Link: http://www.eksperten.dk/spm/830922
Avatar billede venturer Nybegynder
10. maj 2008 - 22:07 #2
Du skal bare selv smide et svar og acceptere det. Normalt skal du lade spørgsmålet stå i 7 dage, men da problematikken viser sig at være noget andet end først antaget, mener jeg ikke spørgsmålet er relevant mere og derfor godt kan lukkes.
Avatar billede enya Nybegynder
10. maj 2008 - 22:07 #3
Du lægger selv et "svar" og accepterer det og derved lukker du spm.:
http://expfaq.dk/luk_spm#luk_spm
Avatar billede vangster Nybegynder
10. maj 2008 - 22:13 #4
Accepteret svar