Avatar billede oktober Nybegynder
14. maj 2008 - 01:20 Der er 1 løsning

fjernstyring og tidskontol - lanch

jeg skal bruge et program alla det der bliver brugt på net cafer - dog er mit krav en smule anderledes.

1. Ingen log in med kode eller muse klik på clienten
2. Serveren skal kunne starte en aplikation på clienten(spil)
3. loge clienten af - efter en for udinstillet tid er gået

nogen der har nogle ideér ?

jeg har prøvet

Smartlaunch - den skal desværre bruge kode og man skal selv starte aplikationen op - så kasseret -

Cyber Cafe Pro - den kan vel egenlig det jeg efterlyser - men er bare alt for ustabil til det jeg skal bruge den til desværre - så kasseret

hjælp Mig
Avatar billede oktober Nybegynder
31. maj 2008 - 22:42 #1
tja. intet svar måtte selv til at programere mig ud af problemmet :)