Avatar billede g0t Nybegynder
14. maj 2008 - 02:46 Der er 5 kommentarer

Str_replace problem

Hej. Jeg ved man ikke kan skrive et link sådan i en replace.
str_replace("Bandit", "<a href='?side=hunde&hund=bandit' style='font-weight:bold;color:#000000;'> bandit </href>", $buffer)

Nolge der lige kan forklare hvordan man gør?

Tak
Avatar billede kimg Nybegynder
14. maj 2008 - 07:05 #1
Du burde kunne gøre sådan, har ikke testet det ;-)

str_replace("Bandit", '<a href="?side=hunde&hund=bandit" style="font-weight:bold;color:#000000;"> bandit </href>', $buffer);

Kim
Avatar billede g0t Nybegynder
14. maj 2008 - 13:15 #2
Nej hjælper ikke. Det underlige er at den skifter bandit ud, men linket bliver bare langt, den skifter ikke bare bandit ud men også meget tekst der kommer efter det navn.

Det er er f.eks den kode der kommer.
<a href="?side=hunde&amp;hund=bandit" style="font-weight: bold; color: rgb(0, 0, 0);"> bandit &nbsp;<br>    akc sn072258/04  &nbsp;&nbsp;&nbsp; H:A&nbsp;&nbsp;&nbsp;</a>
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
14. maj 2008 - 13:35 #3
Du skal nok afslutte en <a...> med </a> og ikke </href>

Tag og valider din HTML-kode, før du generer andre med spørgsmål ;)
Avatar billede kimg Nybegynder
14. maj 2008 - 14:56 #4
ja som Erik siger, det er ikke str_replace(), der fejler ;-)

Kim
Avatar billede g0t Nybegynder
14. maj 2008 - 15:56 #5
hold da kæft jeg var træt igår.. det må ikke ske :)